TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Asystent Google w Polsce z nowymi funkcjami. Zamówisz pizze i sprawdzisz rozkład jazdy autobusów
Środa, 03 Kwiecień 2019 17:47, Wpisany przez Piotr Malinowski
asystent pyszne
Może to przekona użytkowników do Asystenta?


Na początku bieżącego roku do Polski trafiła głosowa usługa Google, czyli Asystent. Od stycznia polscy użytkownicy mogą cieszyć się (niestety nadal w ograniczony sposób) użytecznością sztucznej inteligencji od giganta z Moutain View. Koncern z miesiąca na miesiąc stara się wprowadzać do funkcjonalności nowe interakcje – od dzisiaj chociażby można za jej pomocą zamówić jedzenie bądź zarezerwować autobus.

Wszystko to za sprawą zawarcia współpracy pomiędzy Google a Pyszne.pl oraz FlixBusem. Użytkownicy mogą dokonać teraz pełnej transakcji głosowo i w ten sposób kupić bilet na podróż autobusem lub zamówić ulubione jedzenie online. Wystarczy, że konsument wypowie do swojego smartfona: OK Google, porozmawiaj z Pyszne lub OK Google, zapytaj FlixBus o połączenie z Warszawy do Krakowa

O aktualizacji w następujący sposób wypowiedział się Michał Długosz, Product Marketing Manager w Google:

Wykorzystanie Asystenta daje firmom możliwość zaoferowania pomocy swoim obecnym i przyszłym klientom w zupełnie nowy, wygodny sposób. Cieszy nas fakt, że Pyszne.pl i FlixBus jako pierwsi w Polsce wprowadzają nowy sposób kontaktu z konsumentem i możliwość realizowania transakcji za pomocą głosu. Pierwsze zakupy zrealizowane przy pomocy Asystenta otwierają nowy rozdział dla biznesu w Polsce.

Firma przy okazji przedstawiła platformę Actions on Google umożliwiającą firmom stworzenie własnej akcji (komendy głosowej). Akcję zaś może wywołać każdy z użytkowników Asystenta i w ten sposób wejść w interakcję głosową z daną marką. Asystent Google ma w przyszłości pomóc także firmom na wielu etapach podróży z konsumentem – od eksploracji i dokonywania wyboru, przez realizację procesu zakupowego, kończąc na obsłudze po dokonaniu zakupu.

Jako przykłady takich interakcji firm z Asystentem, Google podało np. operatora komórkowego PLAY – za pomocą komendy OK Google, zapytaj PLAY co nowego klient ma możliwość szybkiego sprawdzenia nowości w ofercie spółki.

W przyszłości polscy użytkownicy spodziewać mają się jeszcze większej liczby innowacji i rozwiązań w ramach projektu Asystenta Google. Obyśmy nie musieli czekać zbyt długo.

Źródło: Google