TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Google pozwoli nagradzać użytkowników za oglądanie reklam w grach na Androida
Czwartek, 07 Marzec 2019 09:59, Wpisany przez Mateusz Ponikowski
rewarded productsNowe narzędzia dla deweloperów.

Jeżeli grasz w gry mobilne z pewnością nie raz spotkałeś się z możliwością zapłacenia za dostęp do wyższego poziomu lub ulepszenia postaci, broni, itd. Zdarza się również, że deweloperzy implementują reklamy, po obejrzeniu których, odblokowywane są przedmioty.

Teraz Google wprowadza nową metodę monetyzacji "Rewarded products", która ułatwi twórcom gier wprowadzanie takich rozwiązań. Deweloperzy będą mogli oferować użytkownikom oglądanie reklam w zamian za określone profity.

Rozwiązanie jest już dostępne w wersji beta w Google Play Console dla deweloperów. Według Google, twórcy gier będą mogli lepiej zarabiać na swoich produktach. Na początek wprowadzone zostaną reklamy wideo, a po ich obejrzeniu gracz będzie mógł otrzymać wirtualne przedmioty lub walutę w grze.

Na powyższym przykładzie użytkownik wybiera "oglądaj reklamę", a następnie otrzymuje 100 monet.

Źródło: Google, engadget