Od teraz możesz użyć hasztagów przy recenzowaniu miejsc w Google Maps

Piotr MalinowskiSkomentuj
Od teraz możesz użyć hasztagów przy recenzowaniu miejsc w Google Maps
{reklama-artykul}Tytułowa funkcja została wprowadzona przez Google do aplikacji trochę dyskretnie, bo firma zamiaru dodania hasztagów do recenzji głośno nie zapowiadała. Opcja do Google Maps jednak trafiła i trudno uznać ją za potrzebną lub niepotrzebną – myślę, że już kilka dni po jej wprowadzeniu będzie akceptowana przez dosłownie wszystkich.

Zasady działania funkcji są banalnie proste i działają dokładnie tak samo, jak na popularnych portalach społecznościowych. Przy pisaniu recenzji danego obiektu (np. restauracji czy sklepu) będzie można użyć maksymalnie pięciu hasztagów w celu opisania chociażby atmosfery, jaka panowała w konkretnym miejscu.

Ograniczenie jest tylko takie, że popularny znak „#” umieścić można tylko na końcu wystawianej przez nas opinii – wszystko po to, aby całość się ze sobą nie zlewała i była przyjemna w odbiorze. Nowość jest o tyle przydatna, że pozwala w jeszcze łatwiejszy sposób odnaleźć inne miejsca, które charakteryzują się np. ułatwieniem dla osób niepełnosprawnych.

Screenshot_1.jpg

Zastosowań hasztagów w Google Maps jest mnóstwo i z pewnością funkcja ta będzie wykorzystywana. Wegetarianie wyszukają restauracja oferujące interesujące ich menu, a osoby lubujące się w robieniu selfie nie będą musiały krążyć w poszukiwaniu dobrego miejsca na wykonanie zdjęcia , tylko klikną w ha sztag #goodforselfies.

Google w ostatnim czasie zdecydował się na większe zaangażowanie w rozwój swoich map, co z pewnością należy zaliczyć do ogromnych plusów. Opisywana funkcjonalność jest jednak na razie dostępna tylko na urządzenia z systemem Android, a twórcy nie zamieścili informacji kiedy trafi ona na inne platformy.

Źródło: TechCrunch

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.