W Messengerze na Androida oraz iOS zaczną stopniowo pojawiać się reklamy, które będą autoodtwarzającymi się materiałami wideo. Do tej pory w komunikatorze wyświetlały się treści statyczne, które można było łatwo zignorować – nowa zmiana wprowadzona przez Facebooka raczej nie doczeka się pozytywnego odbioru ze strony użytkowników.
Autoodtwarzające się reklamy wideo już trafiają do Messengera – na ten moment jednak może zobaczyć je wąska grupa osób. Facebook w oficjalnym oświadczeniu na krytykę ze strony użytkowników upiera się, że cały czas dąży do ulepszenia swojego komunikatora. Według serwisu Recode, reklamy wideo na Messengerze będą dostępne we wszystkich regionach świata jeszcze przed końcem tego miesiąca.
Najgorszy w całej sytuacji jest fakt, iż każda z takich reklam wideo, która pojawi się w aplikacji będzie wykorzystywała transfer danych komórkowych – nie każdy posiada nieograniczony pakiet, warto o tym pamiętać.
Facebook zapewnia, że reklamy nigdy nie pojawią się w rozmowach.
Na ile można wierzyć amerykańskiemu gigantowi?
Źródło: Recode