TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Android Oreo powoduje problemy na kolejnym smartfonie Samsunga
Czwartek, 31 Maj 2018 13:07, Wpisany przez Aleksander Piskorz
PS4 Sony
Historia zatacza koło.

W sieci zaczęły pojawiać się raporty o problemach, które wywołuje aktualizacja do Androida Oreo dla modelu Galaxy A3 2017. Już w przypadku dwóch innych smartfonów Samsung borykał się z problemami związanymi z najnowszą wersją oprogramowania i tym razem nie jest inaczej.

Użytkownicy zgłaszają, iż ich smartfony po aktualizacji stały się albo bezużyteczne (bootloop) albo wytrzymują na jednym ładowaniu zaledwie kilka godzin. W innych przypadkach oprogramowanie nie działa prawidłowo podczas łączenia się z siecią Wi-Fi: te problemy są jednak powtarzalne na wybranych sieciach, tak więc nie każdy będzie nimi dotknięty. Najgorszy w tym wszystkim jest jednak czas pracy na baterii: kilka godzin oraz nagrzewanie się smartfona to niezbyt dobry omen.

Co zrobić w tej sytuacji? Niektóre zgłoszenia niestety pokazują, że nawet przywrócenie smartfona do ustawień fabrycznych nie daje żadnej poprawy – błędy powracają od razu po skonfigurowaniu urządzenia. Na ten moment nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać aż Samsung weźmie się do pracy oraz zidentyfikuje błędy i wyda stosowną poprawkę. Pamiętajcie, iż błędy nie dotyczą wszystkich osób, które zdecydowały się na aktualizację, tak więc możliwe, że po prostu problemy Was ominą.

Warto jednak mieć tę całą sytuację na uwadze.

Źródło: Forum Samsung