TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Snapchat testuje reklamy, których nie będzie można wyłączyć
Czwartek, 26 Kwiecień 2018 09:18, Wpisany przez Aleksander Piskorz
YouTube padł ofiarą hakerów
Nowy pomysł twórców na zarabianie.

Snapchat robi wszystko, aby utrzymać się na rynku, przyciągać nowych użytkowników oraz jednocześnie zarabiać pieniądze. Na przestrzeni ostatnich miesięcy twórcy aplikacji wprowadzili kilka nowości, które niestety (lub stety) przeszły bez echa. Tym razem Snapchat może się doczekać nowych formatów reklamowych, których... nie będzie można pominąć.

Każda z testowanych reklam ma trwać około 6 sekund i użytkownik nie będzie mógł jej ani przyspieszyć ani wyłączyć. Cała sytuacja jest związana z tym, iż twórcy programu chcą stać się bardziej przyjaźni dla ewentualnych reklamodawców, którzy będą w stanie wyłożyć pieniądze na dalszy rozwój Snapchata. Pierwsze testy nowych reklam mają rozpocząć się już w połowie maja i pozwolą one firmie sprawdzić, ile maksymalnie tego typu multimediów da się wrzucić do aplikacji jednocześnie.

Twórcy Snapchata strzelili sobie w stopę wykonując ostatnie odświeżenie interfejsu aplikacji – do sieci przedostała się nawet petycja, w której użytkownicy prosili o przywrócenie poprzedniego designu. Nic z tego. Twórcy się nie zgodzili, tak więc zaangażowane osoby poszły... na Instagram oraz do innych aplikacji.

Czy Snapchata czeka jakakolwiek przyszłość patrząc na to, jak obecnie rozwija się Facebook? To wątpliwe, ale nie można jeszcze zbyt pochopnie oceniać całej tej sytuacji.

Źródło: Mashable