Tak może wyglądać nowa, darmowa aplikacja Spotify

Aleksander PiskorzSkomentuj
Tak może wyglądać nowa, darmowa aplikacja Spotify
{reklama-artykul}
Ostatnio w sieci pojawia się sporo wieści na temat zmian oraz odświeżenia, które czeka darmową aplikację mobilną od Spotify. Firma po wejściu na giełdę szuka dodatkowych opcji na to, aby przyciągnąć użytkowników i bardzo możliwe, że twórcy porzucą niektóre z dotychczasowych rozwiązań.

Serwis The Verge dotarł do zmian w interfejsie, które mają być zaprezentowane już 24 kwietnia. Oczywiście to wszystko nie są potwierdzone dane, ale pokrywają się one z poprzednimi przeciekami, tak więc można wierzyć w chociażby ich częściową autentyczność. Na co możemy więc liczyć?

spotifyzmiana2

Przede wszystkim na nowy sposób odtwarzania losowego, którego nie było do tej pory. Jak widzicie na zrzutach, w Spotify znalazła się opcja, która została oznaczona niebieskim przyciskiem „shuffle”. Spotify od teraz będzie zaznaczało w ten sposób wszystkie elementy w aplikacji, które mogą być odtwarzane jedynie w sposób losowy. Do tej pory użytkownicy programu musieli odtwarzać losowo wszystkie treści – niezależnie czy były to playlisty czy też wyniki wyszukiwania.

Od razu widać także, że ze Spotify zniknęła funkcja „przeglądaj” i została ona przeniesiona do opcji „wyszukiwania”. Twórcy programu odważniej reklamują również możliwość przejścia na wersję Premium, ale tego można było się spodziewać. W wynikach wyszukiwania znajdziecie tez spersonalizowane sugestie bazujące na muzyce, którą najczęściej odtwarzacie.

spotifyzmiana3

Generalnie cały interfejs Spotify został odświeżony i powinien być bardziej komfortowy podczas codziennego użytkowania. Pamiętajcie, że te zmiany dotyczą wersji darmowej, tak więc nie wiadomo, co twórcy przygotowują dla osób opłacających abonament.

Jak Wam się to wszystko podoba?

Źródło: The Verge

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.