TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Snapchat może otrzymać bardziej irytujące reklamy
Czwartek, 04 Styczeń 2018 10:19, Wpisany przez Wojtek Onyśków
snapchat
Firma rozważa „udoskonalenie” monetyzacji.

Serwis AdAge podaje, że Snapchat rozważa zmiany w sposobie wyświetlania reklam. Planowane jest zablokowanie możliwości pominięcia treści marketingowych przed upływem 3 sekund.

Sytuacja będzie zatem wyglądać podobnie jak w serwisie YouTube, gdzie należy odczekać chwilę przed pominięciem reklamy. Tym samym Snapchat chce walczyć z nawykami młodych użytkowników, którzy obecnie pomijają treści reklamowe w niespełna sekundę, zmniejszając przychody firmy.

To drastyczna zmiana dla Snapchata, który kojarzony jest raczej z przyjaznych praktyk reklamowych. Właśnie dlatego reklamy wideo można obecnie pomijać w dowolnym momencie. Niestety spowodowało to spadek średniego czasu odtwarzania. Jeden z większych reklamodawców tłumaczy, że nie przekracza on sekundy.

Zmiana z pewnością zachęciłaby większą ilość reklamodawców do korzystania z usług Snapchata. Zespół reklamowy musi jednak przekonać dyrekcję, która póki co jest przeciwna takim praktykom.

Obecnie nie wiadomo, czy ostatecznie włodarze Snapchata zgodzą się na nowy, bardziej irytujący format reklam. Pozostaje bacznie obserwować poczynania firmy.

Źródło: AdAge