Niekorzystna cena Windows 7

mareklSkomentuj
Niekorzystna cena Windows 7

może tym samym utrudnić migrację do Windows 7. W interesie koncernu z Redmond jest usuniecie wszystkich pozostałości związanych z Windows Vista, a przez wysoki koszy aktualizacji firma zniechęca swoich klientów – dodał.

Microsoft jest również krytykowany za brak oferty zbiorowej aktualizacji dla użytkowników domowych – w sytuacji gdy w domu znajduje się kilka pecetów niski koszt zbiorczej licencji mógłby zachęcić konsumentów i przyśpieszyć migrację do Windows 7. Dobrym przykładem dla Microsoftu jest Apple które na początku czerwca ujawniło plany związane z wdrażaniem nowego systemu Snow Leopard. Użytkownicy Mac OS X będą mogli dokonać aktualizacji do najnowszej wersji systemu za jedyne 29 dolarów natomiast upgrade na pięć stanowisk to koszt rzędu 49 dolarów. Stephen Baker uważa, że model cenowy przyjęty przez Apple jest dużo bardziej przyjazny dla użytkowników i podnosi poziom zadowolenia klientów.

Analitycy pozytywnie oceniają natomiast uruchomioną w piątek ofertę przedsprzedażową w ramach której Microsoft wraz z dystrybutorami detalicznymi (m. in. Amazon, Best Buy, Costco) oferują uaktualnienia wersji Home Premium za 49,99 dolarów oraz Professional za 99,99 dolarów. Niestety jest to jedynie promocja czasowa która skończy się wraz z premierą Windows 7 która odbędzie się 22 października.

Źródło: Windows 7

Udostępnij

marekl