TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Polacy najlepsi w Europie w Google Online Marketing Challenge
Poniedziałek, 21 Sierpień 2017 13:04, Wpisany przez Wojtek Onyśków
google online marketing
Dominacja studentów z UAM-u.

W tegorocznej edycji Google Online Marketing Challenge 2017 udział wzięło 2600 zespołów z 65 krajów, w tym 1180 z samej Europy. Jednak to Polacy zdominowali konkurs. Na liście laureatów znalazło się aż 6 rodzimych drużyn.

W Europie najlepsi okazali się studenci z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Kolejny zespół z UAM zajął natomiast miejsce w TOP 5. Do półfinałowego TOP 15 zakwalifikowała się jeszcze jedna drużyna z UAM oraz trzy zespoły ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Zwycięski zespół będzie miał okazję zaprezentowania swoich umiejętności na GOMC Europe AdWords Business Winner Summit, który odbędzie się w europejskiej centrali Google w Dublinie.

Warto dodać, że to nie pierwszy sukces polskiej ekipy. Studenci z UAM-u po raz dziewiąty z rzędu weszli do europejskich TOP5 lub półfinałów. Podopieczni SGH dwa razy zostawali globalnymi zwycięzcami i trzy razy zajmowali pierwsze miejsce w Europie.

Google Online Marketing to konkurs, w którym studenci prezentują swoje umiejętności związane z marketingiem internetowym. W ubiegłych latach uczestnicy byli oceniani głównie za efektywne zastosowanie reklam tekstowych. W tym roku poprzeczka została podniesiona znacznie wyżej. Sprawdzano także przygotowanie i optymalizację reklam responsywnych, rozszerzonych tekstowych, graficznych, wideo, produktów, lightbox, Gmail i aplikacji mobilnych.

Źródło: Google / Foto: UAM