TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Ktoś jeszcze korzysta z GG? Komunikator w 5 lat stracił 3/4 użytkowników
Czwartek, 29 Czerwiec 2017 11:16, Wpisany przez Wojtek Onyśków
gg
Upadek popularnej niegdyś usługi.

Niegdyś najważniejsza forma internetowej komunikacji, dziś relikt przeszłości, z którego rzadko kto korzysta. Tak wygląda obecnie sytuacja GG, polskiego komunikatora internetowego.

Według wyliczeń Gemiusa dla serwisu Wirtualne Media, GG straciło przez ostatnie pięć lat aż 3/4 użytkowników. W maju 2012 roku desktopowy komunikator notował 5,43 mln użytkowników miesięcznie i 9,45 mln odsłon.

W maju 2017 roku było to już zaledwie 1,41 mln użytkowników. W pięć lat liczba osób korzystających z komunikatora spadła zatem o 74%.

Spadło też zainteresowanie witryn internetowych powiązanych z GG. Przykładowo serwis GG.pl notował w maju 2012 roku 2,05 mln realnych użytkowników, a pięć lat później było to już 432,9 tys. użytkowników.

Warto dodać, że w najbliższym czasie GG trafi w nowe ręce. Zainteresowanie przejęciem ogłosiła Grupa Sare, która chce wykupić komunikator wraz z towarzyszącymi usługami za maksymalnie 2,4 mln złotych.

Przyszli właściciele mają plan na rozwój usługi. Chcą między innymi reaktywować pocztę e-mail i nastawić się na klienta biznesowego. Analitycy wskazują, że może to być dobra decyzja, gdyż na rywalizację z komunikatorem Facebooka nie ma najmniejszych szans.

Źródło: Wirtualne Media