TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Apple Music coraz mocniejsze. Firma chwali się liczbą subskrypcji
Środa, 07 Czerwiec 2017 08:00, Wpisany przez Wojtek Onyśków
apple music
Spotify zagrożone?

Podczas poniedziałkowej konferencji WWDC Apple poruszyło wiele tematów. Zapowiedziało między innymi nowe iPady Pro, ale także odniosło się do swoich usług – w tym Apple Music.

Amerykańska firma zdradziła, że muzyczny serwis posiada już 27 mln użytkowników, którzy płacą za dostęp do muzyki każdego miesiąca. To imponujący wynik, zważywszy na fakt, że jeszcze kilka miesięcy liczba ta wynosiła 20 mln.

Warto przy okazji porównać ten rezultat do największego rywala – Spotify. Szwedzka usługa streamingowa chwaliła się ostatnio 50 mln płacących klientów. Serwis posiada też sporo osób korzystających z darmowego planu, w którym występują reklamy.

Pozycja Spotify jest póki co niezagrożona, jednak Szwedzi muszą się powoli oglądać za siebie. Apple Music odnotowuje bowiem regularne i stosunkowo duże wzrosty.

Należy również zaznaczyć, że funkcjonowanie obu usług jest nieco inne. Spotify oferuje bowiem darmowy plan, w ramach którego można korzystać z serwisu bez płacenia, natomiast Apple Music w całości opiera się na subskrypcji, kusząc klientów 3-miesięcznym darmowym okresem próbnym.

Źródło: Neowin