TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Przeglądarka Chrome otrzyma funkcję blokowania reklam. Będą jednak wyjątki
Piątek, 02 Czerwiec 2017 07:54, Wpisany przez Wojtek Onyśków
google chrome
Bez konieczności instalowania zewnętrznych wtyczek.

Google Chrome będzie kolejną przeglądarką z wbudowanym ad blockiem. Amerykańska firma zamierza zaimplementować takie rozwiązanie na początku przyszłego roku. Już teraz ostrzega przed nim twórców reklam.

Ad block w Google Chrome nie będzie bowiem blokować wszystkich dostępnych w internecie reklam. Zamiast tego skupi się na tych, które są najbardziej irytujące. Mowa o okienkach przejmujących cały ekran czy też automatycznie odtwarzanych materiałach wideo z dźwiękiem.

Co ciekawe, Chrome będzie także blokować reklamy od Google, jeżeli będzie ich zbyt dużo na witrynie internetowej. Strony będą musiały zatem spełniać wyznaczone przez firmę standardy, by treści marketingowe nie były filtrowane.

Google nie nazywa swojego narzędzia ad blockiem, a filtrem, bowiem będzie ono blokować tylko najbardziej inwazyjne reklamy. Funkcja będzie działać zarówno w przeglądarce desktopowej, jak i mobilnej.

Firma uruchomi też specjalny program, dzięki któremu odwiedzający będą mogli wesprzeć ulubione witryny pieniędzmi, w zamian za blokowanie reklam. Będzie to całkowicie dobrowolne i możliwe wyłącznie w przypadku, gdy serwisy internetowe wezmą udział w inicjatywie.

Źródło: The Verge