TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » W Mapach Google pojawią się reklamy?
Niedziela, 30 Kwiecień 2017 17:43, Wpisany przez Aleksander Piskorz
mapygoogle 1
Firma z Mountain View może szykować zmiany.

Aplikacja Map od Google w przeciągu ostatnich miesięcy doczekała się sporych zmian i wygląda na to, że to jeszcze nie koniec nowości. Sundar Pichai, czyli dyrektor generalny amerykańskiego giganta szuka kolejnych możliwości na zarabianie pieniędzy. W przyszłości w Mapach mogą więc pojawić się reklamy. Niestety nie wiadomo jeszcze, jak dokładnie miałyby one działać.

Tego typu informacja pojawiła się podczas rozmowy Pichaia z redakcją Wall Street Journal. Szef Google powiedział, iż Google zbiera sporo danych na temat aktywności użytkowników oraz ich preferencji dotyczących chociażby odwiedzanych restauracji. To całkiem spora bazą, którą Google może wykorzystać jako kartę przetargową w rozmowach o współpracę z innymi firmami.

Tak jak wspomniałem, nie wiadomo kiedy nowa funkcja pojawi się w aplikacji. Pozostaje mieć tylko nadzieję, iż nie będzie ona zbytnio przeszkadzała w codziennym lub spontanicznym korzystaniu z usługi.

Źródło: Wall Street Journal