TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Microsoft nieprzychylny emulatorom gier. Aplikacje znikną z Windows Store
Piątek, 07 Kwiecień 2017 09:26, Wpisany przez Wojtek Onyśków
nesbox
Emulatory zakazane przez nowy regulamin.

Najnowsze zmiany w regulaminie Windows Store zakazują publikowania aplikacji służących do emulowania platform związanych z grami. Microsoft nie zgadza się zatem na obecność jakichkolwiek emulatorów.

Zmiany dotyczą zarówno sklepu dostępnego w systemie Windows, jak i na konsoli Xbox One. Przekonała się o tym między innymi firma NESBox. Jej Universal Emulator został usunięty z Windows Store.

Warto dodać, że dotychczas emulatory były na platformach Microsoftu dozwolone. Część z nich dało się nawet uruchomić na Xbox One.

Zmiana ma prawdopodobnie związek z wprowadzeniem nowych zasad dla deweloperów indie, chcących publikować swoje gry i aplikacje na konsoli Xbox One. Wraz z aktualizacją Creators Update cały proces będzie przystępniejszy, a deweloper będzie musiał uiścić jednorazową opłatę w wysokości 100 dolarów.

Warunkiem jest jednak stworzenie gry w ramach Universal Windows Platform, dzięki czemu aplikacja będzie działać na Windows 10 i Xbox One.

Źródło: Ars Technica