TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » W Messengerze mogą pojawić się kolejne reklamy
Czwartek, 26 Styczeń 2017 10:36, Wpisany przez Wojtek Onyśków
messenger
Na wzór tych z Facebooka.

Ekipa Marka Zuckerberga rozpoczęła testy nowej formy reklamy w komunikatorze Messenger. Obecnie treści marketingowe są wyświetlane niewielkiej grupie użytkowników z Australii i Tajlandii, ale niewykluczone, że w przyszłości pojawią się globalnie.

Nowe reklamy swoją forma przypominają te dostępne na Facebooku. Messenger wyświetli maksymalnie pięć ramek z produktami, które będzie można przewijać w lewo lub prawo. Co ważne, reklamy nie będą umieszczone na samej górze aplikacji. Użytkownik będzie musiał przewinąć ekran nieco w dół, by je zobaczyć.

messenger reklamyNowy format reklam w Messengerze

Reklamy będą dostosowywane w taki sam sposób, jak na Facebooku. Administracja zapewnia, że prywatne wiadomości użytkowników nie będą monitorowane i pozostają bezpieczne.

Przedstawiciel Facebooka wyjaśnia, że są to wyłącznie testy, które mają sprawdzić, czy taki format reklam wpisuje się w ideę Messengera. Mają one potrwać nawet przez kilka miesięcy, a więc jeszcze przez jakiś czas nie ujrzymy ich globalnie.

Źródło: Recode