TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Facebook gotowy na Halloween. Kopiuje kolejne pomysły Snapchata
Czwartek, 27 Październik 2016 15:44, Wpisany przez Mateusz Ponikowski
facebook halloweenHalloweenowe bajery od Facebooka? Nie dla wszystkich.

Facebook postanowił wykorzystać popularność Halloween na całym świecie. Portal społecznościowy poinformował właśnie, że z okazji Święta użytkownicy będą mogli przeprowadzać transmisje na żywo z użyciem tematycznych masek... skąd to znamy? Oczywiście ze Snapchata.

Osoba nadająca na żywo będzie mogła zmienić się w czarownicę, złą królową czy skorzystać z efektu czaszki. Maski będą wprowadzane w ciągu najbliższych kilku dni dla osób korzystających z Facebook Live ale tylko na iOS w USA, Wielkiej Brytanii i Nowej Zelandii. Maski trafią również na Androida ale Facebook nie precyzuje kiedy to się stanie.

A tak wygląda włączanie maski w praktyce:

Maski w Facebook Live
To nie koniec nowości z okazji Halloween. Na wybranych urządzeniach pojawią się również limitowane przyciski reakcji więc zamiast zwykłego "Haha" czy "WOW" będziemy mogli użyć czarownicy, duszka czy złowrogiej dyni.


Nowości wyglądają ciekawie, szkoda tylko, że Facebook kolejny raz kopiuje rozwiązania wprowadzone wcześniej przez Snapchat.

Źródło: inf.prasowa