TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Snapchat będzie wyświetlać więcej reklam
Wtorek, 14 Czerwiec 2016 15:29, Wpisany przez Wojtek Onyśków
snapchat
Korzystanie z aplikacji stanie się mniej przyjemne?

Snapchat to jeden z tych komunikatorów, który zdobywa ogromną popularność, szczególnie wśród młodych użytkowników smartfonów. Aplikacja posiada już 50 mln użytkowników w Stanach Zjednoczonych i drugie tyle na całym świecie.

Właściciele aplikacji postanowili zwiększyć przychody generowane przez reklamy. Właśnie dlatego w usłudze pojawią się nowe treści marketingowe. Będą one wyświetlane pomiędzy zdjęciami i filmami udostępnianymi przez naszych znajomych (Stories).

Przedstawiciele usługi wyjaśniają, że jest to najpopularniejsza funkcja komunikatora i zamierzają to wykorzystać do zwiększenia przychodów. Reklamy będą się pojawiać wyłącznie pomiędzy kolejnymi materiałami, nigdy w ich środku.

Niektóre reklamy będzie można pominąć, inne trzeba będzie natomiast obejrzeć w całości. Snapchat obiecuje jednak, że będą one odpowiednio selekcjonowane, by były interesujące dla użytkowników.

Z pewnością kluczem do sukcesu będzie częstotliwość wyświetlania treści marketingowych. Te nie mogą się pojawiać zbyt często, np. po każdej udostępnionej przez znajomych historii. Materiały tego typu trwają zazwyczaj kilka sekund. Oglądanie reklam po każdym z nich byłoby zatem frustrujące.

Nowe rodzaje reklam mają się pojawić w Snapchacie w nadchodzących tygodniach. Wtedy też okaże się, czy użytkownicy będą zadowoleni z takiego rozwiązania.

Źródło: DigiDay