TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Microsoft rozważał przejęcie Slacka
Poniedziałek, 07 Marzec 2016 09:22, Wpisany przez Wojtek Onyśków
slack logo
Za 8 mld dolarów.

Slack to narzędzie do organizacji pracy większej grupy osób. Użytkownicy mogą między sobą rozmawiać, tworzyć nowe kanały, udostępniać dokumenty, a niedługo być może także pojawi się możliwość wykonywania połączeń głosowych i wideokonferencji.

Ze względu na swoje zastosowania Slack jest często wymieniany jako konkurencja dla Skype, choć komunikator ten jest raczej ograniczony do ścisłego grona odbiorców, sprawdzając się przede wszystkim w pracy.

Jak podaje TechCrunch, powołując się na własne źródła, Microsoft rozważał w ostatnim czasie przejęcie Slacka za sumę 8 mld dolarów. Nie wszyscy w firmie byli temu przychylni. Wśród przeciwników takiego rozwiązania znalazł się Satya Nadella oraz Bill Gates. Ten ostatni tłumaczył, że zamiast kupować Slacka, należy usprawnić funkcje Skype’a.

Oczywiście samo wystosowanie propozycji nie oznaczałoby jednak, że Slack zostałby przejęty. CEO biznesowego komunikatora - Stewart Butterfield - przyznał ostatnio, że sprzedaż nie zawsze jest dobra dla rozwoju wybranego narzędzia.

Źródło: TechCrunch