TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Spotify z sukcesami w 2015 roku
Poniedziałek, 11 Styczeń 2016 13:51, Wpisany przez Wojtek Onyśków

Spotify

Druga połowa 2015 roku najlepszym okresem w historii firmy.

W związku z ostatnią informacją Apple na temat 10 mln aktywnych subskrybentów usługi Apple Music serwis Business Insider postanowił skontaktować się z szefem Spotify. Daniel Ek w krótkim stwierdzeniu wyjaśnił, że druga połowa 2015 roku była dla Spotify najlepszym okresem w historii firmy.

Oznacza to, że ostatnich sześciu miesiącach Spotify zyskiwało nowych płacących użytkowników znacznie szybciej, niż wcześniej. Obecnie nie wiemy, jak duża jest ta liczba, ale można się pokusić o małe wyliczenia.

Ostatnia liczba płacących subskrybentów Spotify została ogłoszona w czerwcu 2015. Było to 20 mln użytkowników. Wiemy również, że liczba ta w 2014 roku wynosiła o połowę mniej, czyli 10 mln. Jeżeli natomiast w drugiej połowie 2015 roku płacących osób przybywało w jeszcze szybszym tempie, spokojnie można założyć, że Spotify zyskało przynajmniej 5 mln kont premium.

Obecna liczba płacących osób może zatem oscylować w granicach 25-30 mln. To znacznie więcej, niż w przypadku Apple Music choć należy pamiętać, że usługa z logiem nadgryzionego jabłka jest obecna na rynku od zaledwie kilku miesięcy.

Źródło: Business Insider