TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Spotify będzie oferować ekskluzywną zawartość dla płacących?
Wtorek, 11 Sierpień 2015 10:04, Wpisany przez Wojtek Onyśków

Spotify

Serwis Digital Music News powołując się na własne źródła zaznajomione ze sprawą informuje, że Spotify przygotowuje specjalną ofertę dla płacących użytkowników. Posiadacze konta premium będą mieli dostęp do ekskluzywnej zawartości, a darmowe konta zostaną ograniczone.

Digital Music News podaje kilka możliwych scenariuszy, które mogą zostać wcielone w życie. Jeden z nich zakłada udostępnianie niektórych utworów i całych albumów wyłącznie dla płacących użytkowników. Ewentualnie wspomniane materiały mogłyby być dostępne dla darmowych kont przez bardzo krótki czas.

Inna opcja zakłada udostępnienie dla wszystkich dwóch-trzech utworów z albumu, podczas gdy reszta byłaby dostępna dla kont premium. Oczywiście nie dotyczyłoby to każdego wydania dostępnego na Spotify, a wyłącznie wybranych albumów.

Źródła podają, że jeden z wariantów może zostać wcielony w życie na początku 2016 roku. Celem takiej decyzji jest oczywiście chęć podniesienia liczby płacących użytkowników poprzez oferowanie im ekskluzywnej zawartości. Jeden z anonimowych informatorów mówi wprost: „Oni chcą (Spotify - przyp. red.), by użytkownicy darmowych kont czuli, że coś tracą. Obecnie są wyłącznie zmuszeni do słuchania reklam”.

Dla Spotify to dość ciężki okres. Na rynku zadebiutowało Apple Music, czyli bezpośrednia konkurencja, a firma nie zdołała jeszcze odnowić swoich umów z trzema największymi wytwórniami muzycznymi - Universal Music Group, Sony Music Entertainment oraz Warner Music Group.

Źródło: Digital Music News