TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Software » Apple Music ma już 11 mln użytkowników
Czwartek, 06 Sierpień 2015 09:58, Wpisany przez Wojtek Onyśków

Apple Music

W przeciągu ostatnich lat serwisy oferujące streaming muzyki stały się niezwykle popularne. Największym graczem w tym segmencie jest Spotify, choć szwedzka firma musi się oglądać za siebie. Apple uruchomiło swoją usługę nieco ponad miesiąc temu i w tym czasie zdążyło zgromadzić 11 mln użytkowników.

Warto jednak zaznaczyć, że Apple Music przez pierwsze trzy miesiące jest dostępne całkowicie za darmo. W tym czasie każdy użytkownik może zrezygnować z usługi i tym samym nie płacić za korzystanie z serwisu.

Sukces Apple Music nie jest jeszcze przesądzony. Choć 11 mln robi wrażenie, nie wiadomo dokładnie ile zdecyduje się na płacenie abonamentu po okresie próbnym. Eddy Cue z Apple w wywiadzie dla USA Today przyznaje, że około 2 mln użytkowników jest zainteresowanych planem rodzinnym. To specjalna oferta, przygotowana dla maksymalnie 6 osób, której cena wynosi 8 euro miesięcznie.

Warto nadmienić, że Spotify ma już 20 mln użytkowników, którzy co miesiąc decydują się na płatną wersję usługi. Apple Music ma zatem sporo do nadrobienia. Kto wygra w cyfrowej walce o muzykę? Przekonamy się dopiero za kilka miesięcy, gdy większości użytkowników skończy się darmowy okres próbny.

Źródło: The Verge