{reklama-artykul}
W czym tkwi haczyk, zapytacie? Nanu podczas próby połączenia emituje reklamy, które są jednak zatrzymywane w momencie, gdy dodzwonimy się do wybranej osoby. I to w zasadzie tyle. Dzięki temu możemy dzwonić za darmo, o ile oczywiście właścicielom aplikacji uda się podpisać intratne umowy z reklamodawcami. Jak podaje serwis The Next Web, aktualnie trwają rozmowy z KFC, Nestle, PayPal i HTC. Nanu
Nanu można pobrać z Google Play na urządzenia z Androidem. W przeciągu trzech miesięcy pojawi się również aplikacja na iOS.
W czym tkwi haczyk, zapytacie? Nanu podczas próby połączenia emituje reklamy, które są jednak zatrzymywane w momencie, gdy dodzwonimy się do wybranej osoby. I to w zasadzie tyle. Dzięki temu możemy dzwonić za darmo, o ile oczywiście właścicielom aplikacji uda się podpisać intratne umowy z reklamodawcami. Jak podaje serwis The Next Web, aktualnie trwają rozmowy z KFC, Nestle, PayPal i HTC.
Aplikacja Nanu jest już dostępna na urządzenia z Androidem. W początkowym okresie pierwszy milion osób otrzyma możliwość dzwonienia przez 15 minut na dowolny numer za darmo. Docelowo aplikacja ma być całkowicie darmowa, a całość finansowana z reklam. Oczywiście użytkownicy mogą ze sobą rozmawiać do woli, jeżeli każdy z nich posiada zainstalowaną aplikację.
Nanu został zoptymalizowany w taki sposób, aby działał nawet na połączeniu 2G, co wskazuje duże zainteresowanie rynkami wschodzącymi, gdzie infrastruktura telekomunikacyjna nie jest jeszcze mocno rozwinięta.
Nanu można pobrać z Google Play na urządzenia z Androidem. W przeciągu trzech miesięcy pojawi się również aplikacja na iOS.
Źródło: The Next Web