Unreal Engine 4 już ze wsparciem dla Linuksa i next-genów

Wojciech OnyśkówSkomentuj
Unreal Engine 4 już ze wsparciem dla Linuksa i next-genów
Studio Epic Games wydało pierwszą aktualizację do jeszcze świeżego silnika graficznego – Unreal Engine 4. Wersja 4.1 wprowadza ogromne zmiany dla deweloperów. Najważniejszą z nich jest natywna obsługa Linuksa, dzięki czemu twórcy za pomocą tego narzędzia mogą projektować gry na platformę open-source’ową. Jest to dobra wiadomość dla firmy Valve w związku z systemem SteamOS, który jest jedną z dystrybucji Linuksa.

Unreal Engine 4.1 wprowadza również możliwość tworzenia gier na konsole nowej generacji – Xbox One oraz PlayStation 4. Ponadto deweloperzy będą mogli zaimplementować obsługę okularów wirtualnej rzeczywistości od Sony (Project Morpheus).

Najnowsza aktualizacja jest dostępna dla wszystkich deweloperów, którzy wykupili stosowny abonament. Przypominamy, że ten od niedawna oferowany jest w niezwykle atrakcyjnej cenie.

Opisywana powyżej aktualizacja silnika graficznego dla graczy oznacza jedno – jeszcze więcej gier na Linuksa.

Źródło: Gamasutra

Udostępnij

Wojciech OnyśkówRedaktor w serwisie instalki.pl piszący o nowych technologiach i grach.