Najnowszy design będzie pozwalał wyświetlać więcej informacji, które uporządkowane będą w bardziej przejrzysty sposób. Najważniejszą zmianą jest kolorystyka – Spotify odchodzi od szarych barw na rzecz czerni, która dodaje aplikacji odpowiedniego charakteru. Zmianie uległa również czcionka oraz przyciski odpowiedzialne za odtwarzanie utworów. Inaczej prezentuje się strona wykonawcy, jak i zakładka „Odkrywaj”, gdzie program sugeruje nam nowych wykonawców.
Widok zakładki „Odkrywaj” w nowej wersji Spotify
Ciekawie zapowiada się również zakładka „Przeglądaj”, na której znajdziemy nie tylko najświeższe wiadomości i wywiady ze świata muzyki, ale także listy najpopularniejszych utworów czy propozycje podzielone według nastroju/gatunku.
Widok strony wykonawcy
Trzeba przyznać, że odświeżenie wyglądu wyszło Spotify na dobre. Desktopowa wersja jest atrakcyjna dla oczu i zachęca do spędzania jeszcze większej ilości czasu na jej łamach. Jest to obecnie jedna z najładniejszych aplikacji tego typu.
Widok zakładki „Gatunki i nastroje”
Nowy design powinien się pojawić u wszystkich użytkowników w przeciągu najbliższych tygodni. Jeżeli jednak już teraz chcecie spróbować odświeżonego wyglądu, zapoznajcie się ze wpisem na tym blogu.
Widok zakładki „Odkrywaj” w nowej wersji Spotify
Ciekawie zapowiada się również zakładka „Przeglądaj”, na której znajdziemy nie tylko najświeższe wiadomości i wywiady ze świata muzyki, ale także listy najpopularniejszych utworów czy propozycje podzielone według nastroju/gatunku.
Widok strony wykonawcy
Trzeba przyznać, że odświeżenie wyglądu wyszło Spotify na dobre. Desktopowa wersja jest atrakcyjna dla oczu i zachęca do spędzania jeszcze większej ilości czasu na jej łamach. Jest to obecnie jedna z najładniejszych aplikacji tego typu.
Widok zakładki „Gatunki i nastroje”
Nowy design powinien się pojawić u wszystkich użytkowników w przeciągu najbliższych tygodni. Jeżeli jednak już teraz chcecie spróbować odświeżonego wyglądu, zapoznajcie się ze wpisem na tym blogu.
Źródło: Spotify