Microsoft udostępnił Office 365 Premium dla użytkowników domowych

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Microsoft udostępnił Office 365 Premium dla użytkowników domowych
Premiera polska pokrywa się z premierą pakietu na 162 rynkach w 21 językach. Microsoft będzie teraz udostępniać wiele nowych funkcji i usług dostępnych w pierwszej kolejności w chmurze i odchodzić od tradycyjnego modelu wydawania nowych wersji w cyklu trzyletnim. Gotowe nowości są dostarczane użytkownikom na bieżąco, dzięki czemu użytkownicy dysponują zawsze najnowszymi funkcjami oraz usługami, a jednocześnie eliminowane są uciążliwości związane z aktualizacjami.

Do oferty na całym świecie weszły także nowe wersje tradycyjnego pakietu Office – Office dla Użytkowników Domowych i Uczniów 2013, Office dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 2013 oraz Office Professional 2013. Wersja usługi Office 365 dla firm zostanie wprowadzona do oferty globalnej wraz z nowymi funkcjami 27 lutego br.

Usługa Office 365 Premium dla Użytkowników Domowych obejmuje:

  • Najnowszy i najpełniejszy zestaw aplikacji Office – Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher i Access.
  • Jedną licencję na całe gospodarstwo domowe – z pakietu Office można korzystać na pięciu komputerach PC lub Mac oraz pięciu urządzeniach mobilnych z systemem Windows.
  • Na dowolnym komputerze PC podłączonym do Internetu można uzyskać dostęp do usługi „Office na żądanie”
  • Dodatkowe 20 GB miejsca w pamięci SkyDrive – prawie 3 razy więcej niż na bezpłatnym koncie SkyDrive.
  • 60 minut bezpłatnych połączeń międzynarodowych Skype
  • Dostęp do przyszłych aktualizacji, dzięki czemu użytkownicy zawsze dysponują najnowszymi technologiami oszczędzającymi czas.

Microsoft oferuje „Office 365 Premium dla Użytkowników Domowych” za 429,99 zł rocznie lub 42,99 zł miesięcznie. Więcej informacji o produkcie oraz bezpłatną, 30-dniową wersję próbną można uzyskać pod adresem www.office.com.

Źródło: Microsoft

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.