Nike z butami inspirowanymi PlayStation 5

Piotr MalinowskiSkomentuj
Nike z butami inspirowanymi PlayStation 5
Akcje promocyjne odbywają się zazwyczaj na kilku płaszczyznach, co perfekcyjnie można dostrzec przy okazji premier m.in. filmów, gier czy nawet konsol. Jak się okazuje, Sony postanowiło po raz kolejny nawiązać współpracę z Nike, której owocem są – a jakżeby inaczej – buty.

Nike x PlayStation to współpraca, która ucieszy wiele osób

Zapowiedziano właśnie model PG 5. Przy tworzeniu obuwia pomagał bowiem także Paul George – popularny koszykarz. Nie zabrakło również wsparcia projektanta konsoli PlayStation 5 – Yujina Morisawy. Okej, ale czym charakteryzują się te buty?

 
Przede wszystkim kolorami inspirowanymi przemysłowym wzornictwem najnowszej konsoli japońskiego giganta. Jak możemy zauważyć na poniższych zdjęciach, widoczny jest kolor biały, niebieski oraz szary. Co ciekawe, postarano się o zaimplementowanie kultowych kształtów kojarzonych z marką PlayStation – koła, kwadratu, krzyża oraz trójkąta.

nike sony premiera buty1Logo PlayStation oraz Paula Goerge’a | Źródło: Sony

nike sony premiera buty2Buty prezentują się naprawdę świetnie | Źródło: Sony

Dodatkowo, na języku prawego buta pojawiło się logo PlayStation, a na lewym – logo Paula George’a. Jak z kolei będzie wyglądała sytuacja z ceną oraz dostępnością? Buty wycenione zostały na 120 dolarów, czyli dosyć przyzwoitą kwotę jeśli chodzi o tego typu licencjonowany produkt o ograniczonym nakładzie.

Trafi on na „wybrane rynki” już 14 maja, a do Ameryki Północnej 27 maja. Trudno jednak stwierdzić, co dokładnie Nike rozumie przez „wybrane rynki” – nie wiadomo więc czy obuwie będzie można zakupić w Polsce. Można się jednak spodziewać, iż cały nakład szybko się sprzeda. Taka sytuacja miała miejsce przy okazji m.in. poprzedniej współpracy Sony z Nike, kiedy model PG 2.5 został wymieciony z magazynów niemalże natychmiastowo.

Źródło i foto: Sony

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.