Okazuje się, że Epic Games Store zgromadził łącznie 108 milionów użytkowników generując przy tym 680 milionów dolarów przychodu. Podobno 251 milionów dolarów pochodzi ze sprzedaży gier innych deweloperów. Nie da się jednak ukryć, że platforma skusiła konsumentów także darmowymi produkcjami.
Rozdano dokładnie 73 tytuły, które odebrano ponad 200 milionów razy. Przy okazji – pamiętacie, że akcja „rozdawnictwa” miała trwać do końca 2019 roku? Spółka zmieniła zdanie i… postanowiła udostępniać darmowe gry jeszcze przez co najmniej 12 miesięcy. Można zacierać ręce.
Przed Epic Games Store jednak jeszcze długa droga. Właściciele usługi nieustannie muszą pracować nad jej rozwojem, bowiem konkurencja nie śpi. Platforma nie ma jeszcze tak wygrzanego miejsca na rynku, co Steam, który niejako stał się symbolem cyfrowej dystrybucji. Nikt chyba nie jest w zasadzie przewidzieć jak będzie wyglądać sytuacja w tej branży pod koniec 2020 roku.
Źródło: The Verge