Co więcej, deweloper doczekał się nie jednego, ale dwóch wpisów w Księdze. Wyróżnienie zostało mu przyznane w następujących kategoriach:
- Twórca gier z największą liczbą obserwujących na Twitterze,
- Twórca gier z największą liczbą obserwujących na Instagramie.
Jak prezentują się owe „największe liczby” na social mediach Kojimy? Na oficjalnym (anglojęzycznym) Twitterze twórcę serii Metal Gear Solid śledzi ponad 2,8 mln użytkowników. Z kolei na Instagramie Hideo zgromadził około 927 tys. obserwujących.
Game creator Hideo Kojima (@HIDEO_KOJIMA_EN) is now a record holder for:
Most followers on Twitter for a video game directorMost followers on Instagram for a video game director#DeathStranding#WorldStrandTour2019 pic.twitter.com/dywSzoNwlE
— GuinnessWorldRecords (@GWR) November 10, 2019
Powyższe wyniki zapewne będą nieustannie rosnąć, co zapewne pozwoli deweloperowi na dłuższe utrzymanie tytułu lidera w wymienionych kategoriach. Wpływ na wzrost popularności Hideo w social mediach miała niewątpliwie premiera Death Stranding.
Gra póki co zbiera mieszane oceny. Produkcja przez graczy na portalu Metacritic została oceniona na 6.9/10 punktów, a przez recenzentów na 83/100. Jak twierdzi Kojima, dokładnie takich opinii o swoim dziele się spodziewał.
Źródło: Twitter