TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Rozrywka » CEO Netflixa: "Zamierzam subskrybować usługę Disney+"
Czwartek, 07 Listopad 2019 22:07, Wpisany przez Piotr Malinowski
reed hastings 1
Odważne oświadczenie.

Jeśli interesujecie się postacią Reeda Hastingsa (dyrektor generalny Netfliksa), to zapewne znacie jego liberalne podejście do tzw. wojny streamingowej. Podczas minionej konferencji w Nowym Jorku wypowiedział kilka zdań, które tylko utwierdziły wszystkich w przekonaniu, że zdania w tej kwestii nie zmienił.

Reed stwierdził, że planuje już w dniu premiery subskrybować usługę Disney+. Dlaczego? Zdaniem szefa Netfliksa – „Jestem konsumentem i nie wyobrażam skupiać swojej uwagi wyłącznie na jednej platformie. Nie można też oczekiwać tego od innych ludzi”. Ta wypowiedź może na pierwszy rzut oka wydawać się nieco dziwna, ale jest jedynie sprzeciwieniem się jednej z oczywistych skrajności.

Osobiście subskrybuję Netfliksa oraz HBO GO. Pomimo tego, że preferuję „czerwonych”, to po prostu nie ma tam wszystkiego, więc wybór drugiej platformy jest oczywisty. Podobnie jak Reed, zapewne w przyszłym roku wykupię abonament Disney+, bo będą tam treści, które mnie interesują, a których nie oferuje żadna z innych dostępnych na rynku usług. Proste.

CEO Netfliksa ponadto nie uważa liczby subskrybentów za wyznacznik popularności danej platformy. Według niego liczy się wyłącznie czas, jaki użytkownicy spędzają na oglądaniu treści. Reed skwitował swoje rozważania na temat wojny streamingowej stwierdzeniem: „Pozycja Netflixa na rynku jest pewna i niezachwiana”.

Nie oznacza to jednak, że platforma nie musi walczyć o utrzymanie miana najpopularniejszej platformy streamingowej na rynku. Dyrektor generalny nie mówił sporo na ten temat – ograniczył się jedynie do stwierdzenia, iż „planujemy wydać sporo pieniędzy i nie możemy spocząć na laurach”.

Źródło: Engadget