Zmiana nazwy NC+ to element rebrandingu o którym ITI Neovision informuje rzekomo swoich partnerów biznesowych w wysłanym im oświadczeniu. W ciągu kolejnych miesięcy nazwa platformy NC+ zmieni się na Canal+. Warto w tym miejscu przypomnieć, ze Canal+ posiada 51% udziałów w platformie NC+. Ta powstała niegdyś z połączenia Cyfry+ i telewizji N.
Motorem napędowym dla przeprowadzanych zmian jest chęć podkreślenia znaczenia marki Canal+ w ofercie platformy. Na przestrzeni ostatnich lat ta osiągnęła wiele sukcesów zarówno na polu dostarczania nowoczesnych treści (transmisje meczów piłkarskich na Canal+ 4K Ultra HD), czy też realizacji filmów i seriali („Ida”, „Zimna wojna”).
„Zmiana nazwy pozwoli nam również podkreślić, że Canal+ jest i pozostanie naszym najważniejszym produktem w portfolio” – informuje ITI Neovision.
Polskie biuro prasowe NC+ nie zdradza szczegółów, ale potwierdza fakt tegorocznej transformacji w krótkiej wypowiedzi dla serwisu Wirtualnemedia.pl:
„Zmiana nazwy powoli nam na dalsze inwestycje w rozwój silnego ekosystemu Canal+, który nadal będzie łączył najlepszy sport, film i rozrywkę w jednym miejscu, w tym również w modelu OTT dzięki planowanej usłudze myCanal”, mówi Piotr Kaniowski, kierownik ds. PR korporacyjnego, technologii i ofert w NC+.
Z końcem 2018 roku platforma NC+ miała 2,194 miliona abonentów.
Źródło: Wirtualnemedia