Całość została opatrzona dosyć wymownym sloganem „Nie wierzcie we wszystko, co słyszycie.” Huawei zachęca do przekonania się o prawdzie na własne oczy, a nie ufania każdej informacji podawanej przez jakiekolwiek media. Reklamę podpisał dyrektor zarządu Huawei, Catherine Chen.
Huawei has a full page ad in today’s @WSJ. Starts and ends with “Don’t believe everything you hear” pic.twitter.com/gfqwtnxSOa
— Adam Janofsky (@AdamJanofsky) 28 lutego 2019
Jest ona utrzymana w iście pokojowym stylu. Rozpoczyna się bowiem od chwalenia USA za innowacyjność, lecz wspomina także o pewnych nieporozumieniach wypracowanych przez tamtejszy rząd dotyczących chińskiego koncernu.
List otwarty przedstawia także kilka osiągnięć firmy, jak np. 30-letnie doświadczenie w budowaniu sprzętu telekomunikacyjny czy nawet kreowanie uniwersyteckich programów badawczych na terenie USA. Tekst kończy się zaproszeniem amerykańskich mediów do odwiedzenia kampusów Huawei i spotkania się z pracownikami spółki.
Nie ma pewności czy taki krok ze strony Huawei w ogóle przyniesie ze sobą jakieś poważne skutki, lecz bez wątpienia przyciągnie uwagę przedstawicieli mediów.
Źródło: Twitter