Huawei apeluje do amerykańskich mediów – „Nie wierzcie we wszystko, co słyszycie”

Piotr MalinowskiSkomentuj
Huawei apeluje do amerykańskich mediów – „Nie wierzcie we wszystko, co słyszycie”
Chińczycy stawiają na pokojowe rozwiązywanie konfliktów i postanowili odpowiedzieć Stanom Zjednoczonym na zarzuty dotyczące m.in. szpiegostwa, dosyć specyficzną reklamą umieszczoną na całej stronie czwartkowego wydania The Wall Street Journal. Jest to list otwarty do wszystkich amerykańskich mediów.

Całość została opatrzona dosyć wymownym sloganem „Nie wierzcie we wszystko, co słyszycie.” Huawei zachęca do przekonania się o prawdzie na własne oczy, a nie ufania każdej informacji podawanej przez jakiekolwiek media. Reklamę podpisał dyrektor zarządu Huawei, Catherine Chen.

Jest ona utrzymana w iście pokojowym stylu. Rozpoczyna się bowiem od chwalenia USA za innowacyjność, lecz wspomina także o pewnych nieporozumieniach wypracowanych przez tamtejszy rząd dotyczących chińskiego koncernu.

List otwarty przedstawia także kilka osiągnięć firmy, jak np. 30-letnie doświadczenie w budowaniu sprzętu telekomunikacyjny czy nawet kreowanie uniwersyteckich programów badawczych na terenie USA. Tekst kończy się zaproszeniem amerykańskich mediów do odwiedzenia kampusów Huawei i spotkania się z pracownikami spółki.

Nie ma pewności czy taki krok ze strony Huawei w ogóle przyniesie ze sobą jakieś poważne skutki, lecz bez wątpienia przyciągnie uwagę przedstawicieli mediów.

Źródło: Twitter

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.