TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Rozrywka » Spotify ma ambitne plany co do podcastów - to na nich będzie koncentrować firma w 2019 roku
Piątek, 11 Styczeń 2019 11:35, Wpisany przez Piotr Malinowski
Spotify Podcasty

Aplikację czeka wiele zmian.


Tytułowa usługa ma w swojej bazie już ponad 200 milionów użytkowników i nic dziwnego, że twórcy starają się na wprowadzeniu do programu większej ilości różnorodnych treści. Głównym celem na 2019 rok ma być poszerzenie bazy podcastów i wprowadzenie gruntownych zmian, które polepszą komfort odbiorców w szukaniu tego typu utworów.

Do platformy mają zostać wprowadzone chociażby specjalne technologie pomagające w tworzeniu lepszych i ukierunkowanych na danego użytkownika rekomendacji. Ponadto przebudowie poddany ma być interfejs aplikacji – odbiorcy mają dzięki temu uzyskać łatwiejszy dostęp do podcastów i częściej ich słuchać. Zmianie ulegną również zasady współpracy z osobami tworzącymi takie utwory, Spotify chce zarabiać dużo więcej na tej popularniejszej formie treści audio.

Firma wierzy w to, że jeśli popularne podcasty będą dostępne wyłącznie na Spotify to ich popularność wzrośnie, a co za tym idzie – zwiększy się baza użytkowników programu. Przedstawiciele spółki zaznaczają również, że większość osób, które zdecydowały się już na słuchanie podcastów na Spotify nie rezygnuje ze słuchania tam muzyki. Co więcej, zauważono że zwiększył się średni czas korzystania z aplikacji kiedy dany użytkownik odkryje możliwość odtwarzania podcastów.

Dlatego też Spotify chce skupić się na sprzedaży podcastów oraz tworzeniu własnych treści. Firma chce zostać liderem jeśli chodzi o usługi podcastowe i to założenie nie jest wcale takie bezsensowne. Platforma ta to przecież dziesiątki milionów aktywnych użytkowników, z których część z pewnością zainteresuje się nową formą rozrywki.

Źródło: TechCrunch