TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Rozrywka » Microsoft wyjaśnia szczegóły związane ze wsteczną kompatybilnością Xbox One
Wtorek, 23 Czerwiec 2015 10:50, Wpisany przez Wojtek Onyśków
xbox one wsteczna kompatybilnosc
Jednym z największych ogłoszeń podczas konferencji Microsoftu na targach E3 była z pewnością wsteczna kompatybilność konsoli Xbox One, dzięki której gracze będą mogli uruchamiać gry z Xbox 360. Dotychczas nie wiedzieliśmy jednak, jak dokładnie będzie to wyglądać. Microsoft wyjaśnia.

Zespołowi programistów udało się stworzyć w pełni działający emulator Xboxa 360, który następnie zaimplementowano w Xbox One. Dzięki temu wszystkie gry z poprzedniej generacji mogą być uruchamiane na nowszym sprzęcie.

Warto zaznaczyć, że emulator praktycznie nie ma żadnych ograniczeń. Gracze grający w starsze gry otrzymają dostęp do trybu sieciowego, osiągnięć, czatu, listy znajomych itp. Jednocześnie będą mogli skorzystać z dobrodziejstw Xbox One, nagrywając rozgrywkę czy streamując ją w czasie rzeczywistym.

Ze względu na skomplikowaną architekturę, emulator Xbox 360 nie będzie obsługiwał nośników podłączanych za pomocą portu USB ani pierwszej wersji Kinecta. Emulacja gier pobranych z Xbox Live będzie natychmiastowa. W przypadku gier uruchamianych z płyt cała zawartość będzie kopiowana na dysk twardy Xbox One i dopiero wtedy emulowana.

Wsteczna kompatybilność jest obecnie dostępna dla beta-testerów. Dla wszystkich graczy pojawi się w przeciągu najbliższych miesięcy. Na starcie funkcja będzie obsługiwać około 100 tytułów z Xbox 360, a kolejne będą sukcesywnie dodawane.


Źródło: Neowin