Kiosked – nowa forma reklamy podbija rynek

LBSkomentuj
Kiosked – nowa forma reklamy podbija rynek
Projekt powstał w 2010 roku w Finlandii zdobywając tytuł europejskiego startupu roku oraz liczne nagrody. Głównym zamierzeniem projektu, jest skuteczne reklamowanie przedsiębiorców i sprzedaż ich produktów za pośrednictwem platformy. W praktyce wygląda to tak, że dostajemy możliwość tagowania rozmaitych zdjęć zawierających informacje o produkcie, które następnie odnoszą nas do podobnych ofert, konkurencyjnych cen lub pozwalają bezpośrednio kupić oferowany produkt jeśli jest dostępny.

Kiosked Screen

Wprawdzie w naszym kraju wciąż usługa ta jest mało znana, jednak na Zachodzie zbiera coraz większe żniwa. I choć Kiosked był tworzony bez użycia wielkich nakładów finansowych, to już cieszy się zainteresowaniem wielkich korporacji. Niedawno projekt otrzymał spory zastrzyk finansowy w postaci 5,75 milionów dolarów. Osobą odpowiedzialną za umocnienie marki jest Kaj Hed, fiński przedsiębiorca, posiadający prawie 70% udziałów w Rovio (firma znana z produkcji gry Angry Birds). Niebawem Kiosked uderzy za Ocean, a także na teren Azji i Afryki. Czy faktycznie mamy do czynienia z rewolucją w dziedzinie reklamy internetowej i sprzedaży produktu? To już pozostawiamy do oceny czytelnikom.

Źródło: Tech Crunch

Udostępnij

LB