InPost wprowadza bardzo przydatną nowość do swojej aplikacji

Aleksander PiskorzSkomentuj
InPost wprowadza bardzo przydatną nowość do swojej aplikacji
InPost rozszerza swoje możliwości związane z komfortem przy nadawaniu i zwrocie paczki. Jak przyznaje firma, klienci uwielbiają możliwość zdalnego otwierania skrytki podczas odbioru swoich przesyłek. Do aplikacji InPostu trafiła funkcjonalność, która pozwoli wykorzystać zdalne otwieranie skrytki podczas nadania i zwrotu.

Jak to działa? W bardzo prosty sposób.

InPost – zdalne otwieranie skrytki podczas nadania i zwrotu

Jak możemy przeczytać w oficjalnym komunikacie firmy, InPost pozwoli teraz wygodnie nadawać i zwracać paczki w Paczkomacie korzystając z opcji “Otwórz skrytkę zdalnie”. Nie będziecie musieli skanować kodu QR ani wpisywać kodu nadania na ekranie – tak, jak miało to miejsce do tej pory. Wystarczy otworzyć aplikację mobilną, nacisnąć jeden przycisk i w zasadzie to tyle.

Aby skorzystać z opisywanej nowości wystarczy posiadać aplikację InPost i przejść do zakładki “Nadaję” lub “Zwracam”. W odpowiednim polu należy uzupełnić specjalny formularz nadania lub zwrotu paczki do wybranego e-sklepu. Dalej możecie wybrać Paczkomat, z którego chcecie skorzystać – po podejściu do niego aplikacja umożliwi naciśnięcie opcji “Otwórz skrytkę zdalnie”. Później pozostaje już tylko wsadzić przesyłkę w odpowiednie miejsce i zamknąć drzwiczki Paczkomatu. Gotowe.

Przy okazji InPost pochwalił się, iż z jego aplikacji korzysta obecnie 9,3 milionów aktywnych użytkowników w Polsce.

inpostmobile2
fot. InPost

Czy nowości w aplikacji osłodzą podwyżki?

Czytaj też: Paczkomaty znowu drożeją! Podwyżka już od 1 maja tego roku

Problem jest jednak taki, że nie ma za bardzo alternatywy. InPost posiada jedne z najlepszych usług związanych z wysyłką towarów na rynku i mało kto jest w stanie zagrozić firmie Rafała Brzoski. Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko korzystać z nowości.

O ile oczywiście często wysyłacie paczki.

Źródło: InPost / fot. InPost

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.