Trwa poważna awaria mBank. 5 sierpnia 2020 roku ok. godziny 15:00 przestały działać zarówno strona internetowa banku, jak i aplikacja. Problemy mBanku potwierdza serwis DownDetector, w którym widnieje już kilkanaście tysięcy doniesień o trwającej sytuacji. Co więcej, klienci mBanku otrzymują na swoje smartfony powiadomienia push o dziwnej treści.
Awaria mBank 5.08.2020
Awaria w mBanku rozpoczęła się na kilka minut przed godziną 15:00. Niemożliwym jest korzystanie z usług internetowych, prawdopodobnie nie działają także karty płatnicze. Mbank rozesłał do swoich klientów korzystających z apki mobilnej łącznie powiadomienia push o treści:
„Test wiadomości push
ęśąćż”
„wiadomość testowa
test wiadomości push”
„mBank pozdrawia :)
Życzymy miłego dnia”
Serwis DownDetector potwierdza bardzo poważną awarię mBanku. | Źródło: mat. własne z DownDetector
Awaria mBank – co się dzieje?
mBank o sprawie poinformował właśnie za pośrednictwem swojego oficjalnego profilu w serwisie Facebook:
„Przepraszamy za wysłanie do Was testowych wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia, powoduje spowolnienie działania aplikacji, Prosimy o chwilę cierpliwości. Mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center.”
O sprawie będziemy informować na bieżąco.
Źródło: mat. własny, mBank