Sklepy spożywcze, drogerie czy apteki wciąż pozostają otwarte, jednak szczególnie w tych pierwszych, potrafią tworzyć się uciążliwe kolejki. W tej sytuacji wybrane sklepy zachęcają do składania zamówień online, a dołączyła do nich właśnie sieć Żabka posiadająca ponad 6000 sklepów w całej Polsce.
Zamów i odbierz
Żabka poinformowała, że uruchomiono nową, przyspieszoną wersję pilotażowej usługi „Zamów i odbierz”, która dostępna będzie w aplikacji mobilnej żappka i z pewnością sprawi, że zakupy w naszych sklepach będą jeszcze szybsze i bezpieczniejsze.
Usługa początkowo obejmować będzie trzy sklepy w Warszawie: ul. Kowalczyka 9 lok. 9D, ul. Sokratesa 9 lok U8 oraz ul. Jana Kazimierza 33A lok. U6. Po zakończonym pilotażu usługa „Zamów i odbierz” ma obejmować kolejne placówki w całej Polsce.
Popularna sieć sklepów zapewnia, że zamówienia można składać bezpośrednio z poziomu aplikacji mobilnej. Wystarczy wybrać dostępne produkty i dodać je do koszyka. Zakupy zostaną przygotowane i będzie można odebrać je w wybranym sklepie Żabka bez czekania w kolejce.
„Od teraz robiąc zakupy, nasi Klienci ominą duże skupiska ludzi i nie stracą czasu na stanie w długich kolejkach. Szybko i bezpiecznie – przede wszystkim.” – informuje Żabka.
Aplikacja mobilna żappka nie posiada wbudowanej obsługi płatności więc za zakupy trzeba będzie zapłacić na miejscu.
Źródło: Żabka