LEGO naśmiewa się z Cybertruck. Oto samochód z klocków

Mateusz PonikowskiSkomentuj
LEGO naśmiewa się z Cybertruck. Oto samochód z klocków
Jeśli Cybertruck od Tesli za 40 tysięcy dolarów znacząco wykracza ponad Twój budżet, to zawsze możesz… zbudować sobie podobny samochód z klocków LEGO. Duńska firma postanowiła w zabawny sposób wykorzystać marketing i wrzuciła od siebie na Twittera plastikowy odpowiednik pojazdu zaprezentowanego w ostatnich dniach przez Elona Muska. LEGO zapewnia także, iż konstrukcja autorskiego pojazdu jest bardziej wytrzymała od pierwowzoru: nie można w nim bowiem w żaden sposób stłuc szyby.

Australijski oddział LEGO udostępnił na swoim koncie na Twitterze grafikę, która przedstawia Cybertruck od Tesli w klockowym wydaniu. Jak widać na zdjęciu, klocek lego korzysta z konstrukcji z czterema kołami. Całość opatrzona jest zabawnym hasłem – „The evolution of the truck is there. Guaranteed shatterproof”, co w dosłownym tłumaczeniu oznacza, iż ewolucja ciężarówki jest przed nami, wraz z gwarancją na stłuczenia. Podejście LEGO do Cybertrucka zapewne było podyktowane tysiącem memów oraz innych obrazków, które pojawiły się po premierze auta. Niektórzy użytkownicy twierdzili także, iż posiadali podobny samochód już lata temu, właśnie wtedy kiedy używali klocków LEGO w domowym zaciszu.

Mimo tego, iż nie wszyscy zareagowali pozytywnie na nową ciężarówkę Elona Muska, to nie można odmówić jej mocy. Samochód jest w stanie zabrać ze sobą maksymalnie sześć osób korzystając z napędu elektrycznego. Tesla twierdzi także, iż Cybertruck jest kuloodporny (zarówno w przypadku nadwozia oraz szyb), a także pozwala na regulowaną wysokość jazdy. To także pierwsza propozycja amerykańskiego producenta z segmentu pickupów.

LEGO nie poinformowało czy ma zamiar wprowadzić swoją wersję Cybertrucka do regularnej sprzedaży. Kto wie, być może kiedyś będzie można zdobyć plastikowe wersje pojazdów Tesli w pudełkach z klockami duńskiej marki.

Źródło: TechCrunch

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.