„To nasz najważniejszy projekt technologiczny, bo daje zupełnie nowe możliwości, jeśli chodzi o zasięg ligi na świecie, bezpośredni kontakt z kibicami, rozumienie ich oczekiwań oraz komercjalizację zagranicznych praw mediowych. Ta platforma jest ważnym elementem strategii budowy marki i potwierdza miejsce Ekstraklasy wśród najbardziej innowacyjnych lig piłkarskich w Europie.” – wyjaśnia Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasa S.A.
Na platformie Ekstraklasa.TV uzyskacie dostęp do transmisji spotkań na żywo, z polskim komentarzem. Będą dostępne w krajach nieobjętych wyłącznymi licencjami stacji telewizyjnych, a więc poza Polską (licencje mają NC+ i TVP) oraz Bałkanami, gdzie prawa do pokazywania meczów ma Planet Sport.
Oprócz spotkań na Ekstraklasa.TV dostępne będą skróty, aktualności oraz kompilacje z bieżącego oraz poprzedniego sezonu. Serwis jest kompatybilny z Chromecastem i Airplay.
Polonia będzie mogła wykupić dostęp do wybranego meczu w systemie Pay Per View w cenie 2,99 euro (ok. 13 złotych). Abonament miesięczny na wszystkie spotkania PKO Bank Polski Ekstraklasy kosztuje 6,99 euro (ok. 30 złotych), a na cały sezon – 49,99 euro (ok. 218 złotych). Przez pierwszy miesiąc usługę można testować za darmo.
Ciekawe jak wielu znajdzie się chętnych na płacenie ciężko zarobionych pieniędzy za oglądanie wyczynów kopaczy z polskiego podwórka.
Źródło: Ekstraklasa