TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Internet » Facebook "poprawia" system komentarzy - wartościowe wpisy mają być jeszcze lepiej pozycjonowane
Sobota, 15 Czerwiec 2019 15:00, Wpisany przez Piotr Malinowski
facebook komentarze

Drobne zmiany.


System komentarzy na Facebooku to jedna z najważniejszych funkcji tego portalu. Wchodzenie w różne dyskusje pod postami stanowi dla wielu osób nieodłączny element spędzania czasu na platformie od Marka Zuckerberga. Już niedługo mechanizm odpowiadający za pozycjonowanie najciekawszych wpisów przejdzie małą restrukturyzację.

Komentarze są oczywiście różne. Oznaczenia, emotikony, dłuższa wypowiedź – do dyspozycji użytkownika jest praktycznie nieskończona paleta możliwości przekazania myśli. Przeglądając publiczne posty znanych osób czy dotyczących ważnego wydarzenia można jednak zauważyć pewną zasadę – często wyróżnionymi wpisami są te, gdzie ktoś oznacza swojego znajomego.

System pozycjonowania komentarzy jest nieco chaotyczny i niestety czasami nie „wynosi na piedestał’ tych osób, które faktycznie mają coś ciekawego do przekazania. Facebook chce w końcu to zmienić i zapowiada aktualizację algorytmu. Firma obecnie analizuje wiele czynników wpływających na to, dlaczego dany komentarz powinien być na górze, a nie np. w środku listy. Pod uwagę koncern bierze jego jakość, trafność czy popularność.

Nowości nie będą widoczne na pierwszy rzut oka, bo umówmy się – kto wchodząc na Facebooka analizuje czy coś zmieniło się w jego kodzie? Na dłuższą metę jednak korzystanie z platformy ma stać się przyjemniejsze, a użytkownicy chętniej mają angażować się w różne dyskusje.

Źródło: Facebook / SG