TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Internet » YouTube chce być bliżej twórców i poszukuje do pracy osoby, która „zwiększy ich sukces i szczęście”
Piątek, 14 Czerwiec 2019 15:45, Wpisany przez Piotr Malinowski
yotuube praca 1

Interesująca oferta.


Czytając artykuł załączony w źródle nie mogłem powstrzymać się od lekkiego zdziwienia i uśmiechnięcia pod nosem. Musicie przyznać – oferta zawarta w tytule brzmi dosyć enigmatycznie oraz… ciekawie. Okej, ale warto przybliżyć nieco powody poszukiwania pracownika, który ma „pomóc influencerom”.

W tym celu musimy cofnąć się nieco w czasie, bo do czerwca zeszłego roku. Wtedy w serwisie Polygon ukazał się dosyć głośny tekst dotyczący problemów topowych twórców internetowych. Jak się okazało, zaczęli oni masowo nagrywać materiały, w których opisują, że bycie na szczycie wcale nie jest takie świetne. Część z nich przyznało się do przechodzonej właśnie depresji czy niechęci do tworzenia. YouTube postanowił wreszcie coś z tym zrobić.

Tak przynajmniej wynika z nowej oferty pracy, która ukazała się na portalu LinkedIn. Możemy tam przeczytać, że poszukiwany członek personelu „musi mieć doświadczenie w rozmowach na złożone i kontrowersyjne tematy, a najlepiej jakby potrafił radzić sobie także w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi”.

Obowiązkami takiej osoby ma być między innymi „podniesienie poziomu zaufania pomiędzy twórcami a YouTube” oraz „pomoc w zwiększeniu sukcesu i szczęścia twórcy”. Jeśli weźmiemy pod uwagę liczbę materiałów przesyłanych na platformę każdej godziny, to trudno sobie wyobrazić jak jedna osoba miałaby sobie z tymi wymogami poradzić.

Źródło: LinkedIn / TR / Polygon