Pomysł ten do złudzenia przypomina swoją formułą program Nintendo Direct przygotowywanego regularnie przez wielkie N. Sony także stawia na przeprowadzanie transmisji w równych odstępach czasu i być może już niedługo State of Play stanie się głównym źródłem informacji o nowych projektach PlayStation – tak, jak jest to w przypadku właśnie Nintendo.
Transmisja State of Play odbywać się będzie zarówno na Twitchu, kanale YouTube, Facebooku, jak i Twitterze. Wielce prawdopodobne jest również to, że podczas pierwszego odcinka programu, Sony zdecyduje się zaprezentować praktycznie te same zwiastuny, które pojawią się także na PAX East 2019 – wydarzeniu rozpoczynającym się dokładnie tego samego dnia co stream (25 marca).
Propozycja takiego sposobu przekazywania wieści o nowych grach to niewątpliwie kontynuacja polityki Sony. Nie tak dawno przecież dowiedzieliśmy się, że firma nie pojawi się na tegorocznych targach E3 stwierdzając, że w tych czasach tego typu event nie ma już większego sensu.
Źródło: PlayStation