Bitwa o największą ilość subskrypcji na YouTube została przeniesiona do gry wideo

Bartek SzcześniakSkomentuj
Bitwa o największą ilość subskrypcji na YouTube została przeniesiona do gry wideo
Bitwa między Feliksem PewDiePie Kjellbergiem, a ogromną bollywoodzką firmą T-Series o pierwsze miejsce na YouTube pod względem ilości subskrybentów wciąż trwa. Kolejni twórcy okazują swoje wsparcie reklamując kanał szwedzkiego króla serwisu z filmikami, prosząc o subskrypcje dla niego, a nawet… tworząc grę wideo.

Gra Zero Deaths pozwala nam wcielić się w rolę PewDiePie w post-apokaliptycznym świecie, w którym będzie musiał bronić swojej narzeczonej Marzii przed armią sub botów próbujących zniszczyć świat. Jest to oczywiste odniesienie do T-Series, które jest posądzane o wykupowanie fałszywych subskrybentów w serwisie YouTube. 

Tytuł został stworzony przez Thomasa Brusha, który przy projektowaniu gry opierał się na różnych vlogach Feliksa. Gra oficjalnie nie jest w żaden sposób powiązana z YouTuberem, ale twórca mówi, że otrzymał od niego pozwolenie na wykorzystanie wizerunku. 

Brush podkreśla, że nie staje po żadnej stronie tego konfliktu. Dla niego jest to jedynie mała internetowa wojenka, a prawdziwym problemem jest to, że YouTube może chcieć w przyszłości iść bardziej na rękę korporacjom, odwracając się od tego, co ukształtowało serwis. Nigdy by on bowiem nie osiągnął takiej popularności gdyby nie fakt, że każdy może publikować na nim materiały, zyskiwać sławę, a nawet zarabiać, będąc nadal zwyczajną jednostką, a nie gigantyczną firmą.

Gra dostępna jest do pobrania za darmo (z opcją wsparcia finansowego twórcy) pod tym adresem

Źródło: YouTube

Udostępnij

viriacci