TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Internet » Zmiany w GearBest. Sklep oferuje teraz 2 lata gwarancji i wygodniejsze prawo zwrotu
Wtorek, 26 Luty 2019 10:21, Wpisany przez Mateusz Ponikowski
GearBest PL
Dobre wieści dla kupujących.

Zakupy w chińskich sklepach internetowych takich jak AliExpress czy GearBest, cieszą się niesłabnącą popularnością. Niższe ceny przyciągają klientów, ale problemem mogą okazać się kwestie związane z prawem zwrotu i gwarancją. Sklep GearBest postanowił nieco zmienić swoja politykę.

Jak udało nam się dowiedzieć, od teraz klienci, którzy dokonają zakupów w polskiej wersji sklepu pod adresem pl.gearbest.com, mogą liczyć na 2-letnią gwarancję. Przysługuje również 14-dniowe prawo zwrotu więc mamy tutaj do czynienia z dokładnie takimi samymi zasadami jak u sprzedawców prowadzących działalność w Polsce.

Co ważne, wspomniane warunki dotyczą tylko oferty w sklepu w domenie pl.gearbest.com więc robiąc zakupy bezpośrednio na gearbest.com obowiązują stare zasady (rok gwarancji).

Warto też zwrócić uwagę na prawo zwrotu i gwarancję. Niezależnie od tego czy zamówiony towar zostanie dostarczony bezpośrednio z Chin czy z magazynu w Europie, sklep zapewnia, że będzie można dokonać zwrotu do magazynu w Polsce co znacznie ułatwia cały proces. Dotychczas trzeba było odsyłać towar do Chin. Naprawy gwarancyjne obsługuje natomiast centrum serwisowe w Hiszpanii.

Nowe zasady są korzystne dla kupujących, warto jednak pamiętać, że polska wersja sklepu posiada mniejszy asortyment od swojego globalnego odpowiednika. Szczegółowe informacje o gwarancji i zwrotach znajdziecie pod tym adresem.

Źródło: GB, wł.