Najpopularniejsze jajko w sieci postanowiło walczyć z negatywnym oddziaływaniem mediów społecznościowych

Bartek SzcześniakSkomentuj
Najpopularniejsze jajko w sieci postanowiło walczyć z negatywnym oddziaływaniem mediów społecznościowych
{reklama-artykul}Pamiętacie jeszcze World Record Egg? Tak, to jajko, które pobiło rekord polubień na Instagramie, które obecnie ma ponad 52 miliony serduszek i ponad 10 milionów obserwujących. Taka sława jest bardzo cenna – konto na Instagramie z takimi statystykami mogłoby zostać sprzedane za miliony dolarów. Jego twórcy postanowili jednak zrobić coś lepszego, niż sprzedaż.

Zobacz również: Jak myślicie, które zdjęcie na Instagramie ma więcej polubień? Post Kylie Jenner czy ujęcie jajka?

Od jakiegoś czasu na profilu EGG GANG pojawiały się kolejne zdjęcia pokazujące jak jajko pęka. Ostatnie z nich pokazało pękające jajo jako piłkę futbolową, a podpis mówił: To już koniec czekania. Wszystko okaże się już w tę niedzielę w trakcie Super Bowl. Oglądajcie to pierwsi, tylko na Hulu.

instaegg

Jak się okazało, faktycznie w trakcie Super Bowl (finału mistrzostw w futbolu amerykańskim – najważniejszego eventu sportowego w kraju) wyświetlono spot reklamowy stworzony przez EGG GANG i Hulu. Przedstawiał on jajko, które pęka „pod presją mediów społecznościowych„, a następnie zaleca osobom, które również mają z tym problem, aby z kimś porozmawiały. Na końcu widać link do strony Mental Health America – organizacji non-profit pomagającej ludziom chorym psychicznie i promującą dbanie o zdrowie psychiczne.



Cała akcja jest mega-pozytywna i jeśli choć jedna osoba bardziej zadba o swoje zdrowie psychiczne, a zwłaszcza o swoje emocje wywoływane przez social media, będzie można śmiało stwierdzić, że było warto.



Zarówno Hulu (które oczywiście robi sobie bardzo pozytywny PR), jak i EGG GANG zasługują na szacunek za taką akcję.

Źródło: Engadget

Udostępnij

viriacci