G2A każe płacić użytkownikom za… nieaktywność na koncie

Piotr MalinowskiSkomentuj
G2A każe płacić użytkownikom za… nieaktywność na koncie
{reklama-artykul}Nabywanie kluczy do gier za pośrednictwem platformy G2A jest niezwykle popularne. Użytkownicy często kuszeni są przystępną ceną oraz dobrymi opiniami o sprzedających. Wspomniany portal już jednak nie raz budził kontrowersje (jak chociażby informacja, że niektóre kody mogą pochodzić z nielegalnych źródeł), co zraziło wielu użytkowników.

Teraz jednak na światło dzienne wyciekła dosyć niespotykana sprawa, która wywołała niemałe oburzenie wśród osób korzystających z G2A. Na portalu Reddit pojawił się bowiem temat, gdzie jeden z internautów udostępnił e-mail otrzymany od firmy. Komunikat w nim zawarty jest dosyć klarowny – nie korzystasz z naszych usług, to czeka cię kara. Zacznijmy jednak od podstaw.

G2A oferuje autorski system płatności nazwany po prostu G2A Pay. Ta bramka płatnicza została stworzona jako alternatywa dla innych metod i oferuje niskie opłaty chociażby dla kont PayPal. Przede wszystkim jednak G2A Pay jest darmowe, ale jak się okazuje – to tylko teoria.

Wróćmy do wcześniejszej wiadomości otrzymanej przez użytkownika portalu Reddit. Znajdziemy w niej informację, że konsument nie zalogował się do G2A już od pół roku, a co za tym idzie, z jego konta została potrącona opłata w wysokości 1 Euro. Co więcej, kwota ta będzie pobierana od tego momentu dokładnie co miesiąc (jeśli oczywiście nie zdecyduje się na zalogowanie do platformy).

wvq3mg4yfh521.jpg

Na co mają iść te pieniądze? G2A twierdzi, że przeznaczone będą na utrzymanie serwerów, bo to przecież też kosztuje. Zdaniem firmy nie trzeba dokonywać żadnych zakupów, a tylko zalogować się na stronę.

Źródło: Reddit

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.