TA STRONA UŻYWA COOKIE. Usługodawca oraz jego zaufani partnerzy korzystają z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, reklamowych oraz realizacji usług, w tym również aby wyświetlać użytkownikom najbardziej dopasowane oferty i reklamy.
Usługodawca i jego zaufani partnerzy wymagają zgody użytkownika na gromadzenie danych w celu obsługi spersonalizowanych treści i ogłoszeń. Jeśli korzystasz ze strony instalki.pl bez zmiany ustawień przeglądarki, to oznacza to, że nie wyrażasz sprzeciwu co do otrzymywania wszystkich plików cookies na swoje urządzenie ze strony instalki.pl.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności serwisu  [X]
Instalki.pl » Aktualności » Internet » Netflix testuje funkcję powtórek najciekawszych scen w filmach i serialach
Piątek, 14 Grudzień 2018 10:48, Wpisany przez Piotr Malinowski
netflix replayFunkcja rodem z meczy piłkarskich.

Obecnie na Netfliksie możemy bez problemu przewijać oglądany materiał o kilkanaście sekund i tak naprawdę na pierwszy rzut oka zastanawiające jest jak będzie działać nowa funkcja i czy jest sens jej wprowadzania. Okazuje się jednak, że testowana właśnie innowacja ma sens!

Zazwyczaj przewijamy serial lub film, aby jeszcze raz zobaczyć konkretną scenę lub dialog. Czasami jednak niekoniecznie uda nam się trafić idealnie co do sekundy w interesujący nas kadr, co często prowadzi do irytacji. Twórcy Netfliksa postanowili nieco ułatwić sprawę.

Testowana jest bowiem funkcja, która za nas decydować będzie, które sceny są najciekawsze i automatycznie nam je proponować. Powtórki oczywiście mają być dobrowolne i możliwość ich uruchomienia pojawi się w rogu ekranu - tak jak obecny już przycisk służący do pomijania czołówek czy napisów końcowych.

Niektórzy użytkownicy mogą już korzystać z nowej funkcji w takich produkcjach jak chociażby nowy „Mowgli: Legenda Dżungli” lub „Kluseczka”. Zanim innowacja trafi do reszty konsumentów to trochę czasu minie i zapewne nie będzie dostępna dla wszystkich dostępnych materiałów.

Osoby, którym dane już jest testować powtórki nie są jednak z tej nowości w pełni zadowolone. Pojawiają się opinie, że pojawiający się nagle przycisk psuje atmosferę i klimat oglądanej treści. Jeśli opcja nie przyjmie się ciepło wśród odbiorców to, kto wie, może nigdy jej u siebie nie zobaczymy.

Źródło: TechCrunch