Tym razem przedstawiciele platformy testują dosyć innowacyjną opcję, która pozwoli sprzedawcom pokazywać towary poprzez transmisje na żywo. Dzięki temu handlarze będą mogli jeszcze szybciej i przejrzyściej opisywać wystawiane produkty oraz je demonstrować.
Co więcej, twórcy planują również udostępnić możliwość rezerwacji oraz dokonywania płatności za pośrednictwem komunikatora Messenger. Na razie nie wiadomo więcej na ten temat, lecz z pewnością jeśli testy obejmą szerszy zakres użytkowników, to na jaw wyjdzie więcej szczegółów.
Facebook is adding a live video mode for sellers. Viewers can message you during the broadcast with screenshots of the product and you can take payments from your inbox.
Facebook is essentially giving users their own live Home Shopping Network. pic.twitter.com/gQDuuJkqNr— Jeff Higgins Wants To Build A Snowman (@ItsJeffHiggins) 29 listopada 2018
Na ten moment nowa funkcja dostępna jest dla wybranych grup z Tajlandii – to tam dział Marketplace cieszy się największą popularnością. Pojawiły się już nawet pierwsze pozytywne opinie od tamtejszych użytkowników. Twierdzą oni, że możliwość pokazania towarów na żywo jest bardziej przydatna aniżeli udostępnianie samych zdjęć.
Sam Facebook nie ma zamiaru na razie rozszerzać opcji dostępnych w tego typu transmisjach, ale mimo to chętnie zbiera opinie oraz pomysły od osób mających z tą innowacją styczność. Niewiadomo dokładnie kiedy funkcja trafi do większej ilości krajów i użytkowników – z pewnością nastąpi to już niebawem.
Źródło: Engadget