Google One: czym jest nowy plan amerykańskiej firmy?

Aleksander PiskorzSkomentuj
Google One: czym jest nowy plan amerykańskiej firmy?
Google oficjalnie zapowiedziało nowy plan oznaczony jako „One”, który domyślnie ma zastąpić wszystkie opcje dostępne do tej pory na Dysku Google. Konkretniej chodzi tutaj o dodatkowe warianty pojemnościowe na platformie, które można było wykupić uiszczając odpowiednią miesięczną opłatę.

Od teraz jeśli zdecydujecie się zakupić dodatkową przestrzeń w ramach Google One, będzie ona dostępna także w aplikacji Zdjęcia oraz na Gmailu – sprawa nie będzie dotyczyła jedynie dysku oraz jego obszaru. To bardzo wygodne rozwiązanie. Oprócz tej unifikacji, Google zmieniło również nieco plany pojemnościowe oraz ich ceny. Za równowartość 1,99 dolara miesięcznie będziecie mogli kupić 100 gigabajtów miejsca. Plan 200 GB będzie kosztował o dolara więcej. Jeśli jednak potrzebujecie jeszcze więcej danych, to 2 TB miejsca będą dostępne w cenie 9,99$ miesięcznie.

googleone2

Warto wspomnieć również o tym, iż do jednego, wykupionego planu można dodać do 5 członków rodziny – każda osoba będzie mogła skorzystać z dokupionej przestrzeni na dane.

Google One trafi do Polski w ciągu najbliższych tygodni. Usługa będzie udostępniania falami dla użytkowników na całym świecie.

Początkowo dostęp do Google One będzie ograniczony. Jeśli masz płatny pakiet dodatkowego miejsca na Dysku, automatycznie przejdziesz na Google One w ciągu najbliższych miesięcy.

Otrzymasz e-maila z informacjami na temat nowych korzyści.

Pakiety Google One będą się zaczynać od 100 GB za 1,99 USD, 200 GB za 2,99 USD i 2 TB za 9,99 USD miesięcznie. Ceny pakietów większych niż 2 TB pozostają bez zmian. Wszystkie obecne pakiety dodatkowego miejsca na Dysku o rozmiarze 1 TB zostaną powiększone do 2 TB bez dodatkowych kosztów.

Pracujemy nad szerszym udostępnieniem Google One. – informuje Google.

Źródło: Google

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.